Latest Urdu news from Pakistan - Peshawar, Lahore, Islamabad

مسلم لیگ ن نے نواز شریف کے ساتھ انصاف نہیں کیا

مسلم لیگ ن نے نواز شریف کے ساتھ انصاف نہیں کیا ہے

پاکستان میں عام انتخابات کے بعد شہباز شریف کے اگلے وزیر اعظم ہونے کا امکان ہے۔مرکز اور صوبوں میں نئی ​​حکومتوں کے لیے مسلم لیگ ن، پیپلز پارٹی، پی ٹی آئی، ایم کیو ایم، اور ق لیگ کے درمیان اتحاد جاری ہے۔مسلم لیگ ن کو اندرونی خدشات کا سامنا ہے کیونکہ نواز شریف وزارت عظمیٰ کے امیدوار نہیں ہیں۔

پارٹی کارکنان اس فیصلے کے بارے میں سوشل میڈیا پر کھل کر تحفظات کا اظہار کرتے ہیں۔مسلم لیگ ن اور پیپلز پارٹی کے درمیان اتحاد، پی ٹی آئی، ایم کیو ایم، اور ق لیگ جیسی دیگر جماعتوں کے ساتھ، مرکز اور صوبوں میں نئی ​​حکومتیں بنانے کا اعلان کر چکا ہے۔ نواز شریف کے وزارت عظمیٰ کے امیدوار نہ ہونے کے بارے میں مسلم لیگ (ن) کے اندر خدشات پیدا ہو رہے ہیں، جس کی وجہ سے سوشل میڈیا پر پارٹی کارکنوں کی جانب سے کھلے عام تشویش کا اظہار کیا جا رہا ہے۔

نواز شریف کے ترجمان محمد زبیر نے سوشل میڈیا پر شیئر کیا کہ نواز شریف نے اپنی سیاسی کامیابی اور عہدوں کو نواز شریف کے اعتماد سے منسوب کرتے ہوئے انہیں سیاست میں آنے کی ترغیب دی ہے۔ترجمان محمد زبیر نے  نے نواز شریف کے سیاسی منظر نامے سے جانے پر دکھ کا اظہار کیا اور نوٹ کیا کہ پارٹی کو جتنے بھی ووٹ ملے وہ ان کی وجہ سے تھے، لیکن پارٹی نے ان کے ساتھ انصاف نہیں کیا۔ یہ سوال اٹھایا جاتا ہے کہ کیا یہ نواز شریف کی آخری سیاسی لڑائی تھی، جو ان کے مستقبل کی سیاسی شمولیت کے بارے میں غیر یقینی کی نشاندہی کرتی ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.