Close Menu
اخبارِخیبرپشاور
    مفید لنکس
    • پښتو خبرونه
    • انگریزی خبریں
    • ہم سے رابطہ کریں
    Facebook X (Twitter) Instagram
    جمعرات, اکتوبر 2, 2025
    • ہم سے رابطہ کریں
    بریکنگ نیوز
    • خیبرپختونخوا میں پہاڑ پور اور اپر سوات کے ناموں سے دو نئے اضلاع کے قیام کی منظوری
    • اسلام آباد پولیس کا پریس کلب پر حملہ، مظاہرین کی آڑ میں صحافیوں پر بدترین تشدد، کیمرا توڑ دیا
    • پشاور: گڑھی قمر دین میں سڑک کنارے نصب بارودی مواد کا دھماکہ، 4 پوليس اہلکار زخمی
    • کھیل میں سیاست کو لانے پر اے بی ڈویلیئرز بھارت پر پھٹ پڑے
    • سیلاب سے نقصانات کے لیے فی الحال عالمی امداد نہ لینے کا فیصلہ کیا ہے، وزیرخزانہ محمد اورنگزیب
    • اسرائیل کا گلوبل صمود فلوٹیلا پر حملہ، مشتاق احمد سمیت 200 سے زائد گرفتار، دنیا بھر میں احتجاج
    • آزاد کشمیر کی عوامی ایکشن کمیٹی کو مذاکرات کی دعوت
    • خیبر نیٹ ورک اور اقرایونیورسٹی کے درمیان مفاہمتی یاداشت پر دستخط ہو گئے
    Facebook X (Twitter) RSS
    اخبارِخیبرپشاوراخبارِخیبرپشاور
    پښتو خبرونه انگریزی خبریں
    • صفحہ اول
    • اہم خبریں
    • قومی خبریں
    • بلوچستان
    • خیبرپختونخواہ
    • شوبز
    • کھیل
    • دلچسپ و عجیب
    • بلاگ
    اخبارِخیبرپشاور
    آپ پر ہیں:Home » ربڑ کی جادوئی ٹوپی
    بلاگ

    ربڑ کی جادوئی ٹوپی

    جولائی 4, 2025کوئی تبصرہ نہیں ہے۔6 Mins Read
    Facebook Twitter Email
    Rubber magic hat
    اگر ترکوں کی ترکی اور رومیوں کی رومی ٹوپی ہوتی ہیں تو گورے بھی ہیٹ رکھتے ہیں۔ وسطی ایشیائی ممالک قراقل کے ساتھ مقابلہ کرتے ہیں ۔
    Share
    Facebook Twitter Email

    انسانی اعضا میں سر کی اہمیت مسلمہ ہے۔ ٹوپی سر کا پہناوا ہے، سو اس کی فضیلت ہر سترپوش سے زیادہ ہے۔ کبھی کبھار تو ٹوپی کی اہمیت سر سے بھی بڑھ کر ثابت ہوتی ہے۔ دیگر پہناووں کے مقابلے میں ٹوپی نہ صرف جاندار پہناوا ہے بلکہ جذبات کا اظہار بھی کرتی رہتی ہے۔ ٹوپی کا عقیدہ، مسلک اور نظریہ بھی ہوتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ہر مذہب، مسلک، عقیدے اور فرقے کی ٹوپی سائز، شکل، ڈیزائن اور رنگ میں دوسرے سے الگ ہوتی ہے۔ اس تقسیم کو انسانوں کے سروں پر دیکھا جا سکتا ہے یا یوں کہیے انسانوں کے سروں میں دیکھا جا سکتا ہے۔
    زندہ ہونے کی وجہ سے ٹوپی جغرافیہ اور تاریخ بھی رکھتی ہے اور یوں ثقافتوں کی ترجمانی بھی کرتی ہے۔ اگر ترکوں کی ترکی اور رومیوں کی رومی ٹوپی ہوتی ہیں تو گورے بھی ہیٹ رکھتے ہیں۔ وسطی ایشیائی ممالک قراقل کے ساتھ مقابلہ کرتے ہیں۔
    اگر ہمارے ہاں ایک زمانے میں بدمعاش طُلہ دار ٹوپی پہنتے تھے تو گورے کے غنڈے کاو بوائے ٹوپی سر پر جماتے تھے۔ ٹوپی کا موجد معلوم نہیں، مگر قیاس کیا جا سکتا ہے کہ ٹوپی کا تصور انسان نے تربوز سے لیا ہوگا۔
    دنیا میں ایک ایسے انسان بھی گزرے ہیں جنہوں نے بیک وقت دو ایجادات کی ہیں۔ محمد علی جناح وہ واحد انسان تھے جنہوں نے پہلے ایک مخصوص ٹوپی ایجاد کی، جسے جناح کیپ کہتے ہیں، اور پھر ایک ملک ایجاد کیا، جو پاکستان کہلاتا ہے۔
    پاکستان میں ٹوپی کی اہمیت تمام دنیا سے زیادہ ہے۔ مسجد، مدارس اور مزاروں میں اس کا استعمال دیکھتے ہوئے اندازہ لگایا جا سکتا ہے کہ ہمارے ملک کی کم و بیش 25 کروڑ آبادی 50 کروڑ اقسام والی ٹوپیوں میں منقسم ہے۔

    تمام عام پاکستانیوں کو دو طرح کی ٹوپیاں استعمال کرنے کا تجربہ بچپن سے ہوتا ہے۔ ایک ٹوپی تو سکول یونیفارم کا حصہ ہونے کی وجہ سے سر پر بچپن میں پہنتے ہیں اور ریسیس میں وہی ٹوپی کھیل کھیل میں جب تشریف کے پیچھے رکھی جاتی تھی تو خوب مار پڑتی تھی۔
    ٹوپی کا استعمال بلندی اور پستی میں، دونوں طرح سے، گویا پاکستانیوں کو خوب آتا ہے۔

    پاکستان میں مختلف قسم کی ٹوپیاں پہنی اور پہنائی جاتی ہیں۔ مذہبی ٹوپی تو گویا جزوِ ایمان ہوتی ہے لیکن سیاسی ٹوپی بھی لازم و ملزوم ہوتی ہے۔
    سیاست میں سر سے زیادہ ٹوپی کی اہمیت ہوتی ہے، اور یہ اہمیت اتنی شدید ہوتی ہے کہ علامہ اقبال جیسے شدت پسند بھی خاصے معتدل اور معقول انسان لگنے لگتے ہیں۔
    علامہ نے کہا تھا:
    جمہوریت وہ طرزِ حکومت ہے کہ جس میں
    بندوں کو گنا کرتے ہیں، تولا نہیں کرتے

    اقبال کے مطابق جمہوریت میں تول کی بجائے گنتی چلتی ہے۔ بالکل درست بات کہی ہے علامہ نے۔ جمہوریت میں ووٹ اور نوٹ ہی تو گنے جاتے ہیں۔
    اس گنتی کے مقابلے میں بہرحال کہیں نہ کہیں اس بے سرے ٹوپی کا کردار نکل ہی آتا ہے۔ جب بھی کوئی بندہ کسی سیاسی جماعت میں شامل ہوتا ہے، تو اسے سب سے پہلے اس سیاسی جماعت کی ٹوپی پہنائی جاتی ہے۔
    خدا جانے کیا کمال ہے اس جادوئی ٹوپی میں کہ پہنتے ہی سر سے عقل ہوا میں تحلیل ہو جاتی ہے۔
    یا شاید سیاسی ٹوپی اس سر پر فٹ آتی ہو، جس میں پہلے سے مغز موجود نہ ہو۔
    بہرحال، جو بھی ہو، مگر یہ طے ہے کہ عقل اور ٹوپی ایک دوسرے کے ازلی دشمن ہیں۔ بلی چوہے کی طرح، بلی کتے کی طرح، اور شیر اور بکری کی طرح۔

    جس طرح ایک میان میں دو تلواریں نہیں سمائی جا سکتیں، عین اسی طرح ایک سر پر اور میں ٹوپی اور دماغ نہیں رکھے جا سکتے۔
    چاہے سیاسی ہو، مذہبی ہو، قومی یا مسلکی ہو، ایک سر پر اور میں دونوں چیزیں نہیں جمائی اور سمائی جا سکتیں۔

    علامہ سے معذرت کے ساتھ:
    جمہوریت وہ طرزِ حکومت ہے کہ جس میں
    ٹوپی کو گِنا جاتا ہے، تولا نہیں جاتا۔

    پاکستان میں ٹوپی پہننے کا رواج قیامِ پاکستان سے شروع ہوتے ہوئے آج تک قائم ہے۔
    بلکہ اگر یوں کہا جائے تو بے جا نہیں ہوگا کہ پاکستان میں اگر کسی چیز نے ترقی کی ہے تو وہ صرف ٹوپی ہی ہے۔

    قیامِ پاکستان کے وقت بابائے قوم نے قوم کو جناح کیپ پہنائی اور بابائے قوم کے نقشِ قدم پر چلتے ہوئے آج بابا کے سیاسی، ریاستی اور مذہبی بابے بھی قوم کو ٹوپیاں پہناتے ہیں۔

    سننے میں آیا ہے کہ ہم سے پہلے بھی بندروں کی قوم کو ایک سوداگر ٹوپیاں پہناتا تھا، لیکن بندروں نے دماغ کو بچانے کا فیصلہ کرتے ہوئے ٹوپیاں پہننا ترک کر دیا۔
    مگر بندر نے سر اور ٹوپی کے ترکِ تعلق کی ایک قیمت ادا کی تھی۔ ایک دن جنگل میں سوداگر کو سوتا ہوا پا کر بندروں نے تمام ٹوپیاں چرا کر پہن لیں اور اونچے درختوں پر چڑھ کر بیٹھ گئے۔
    جب سوداگر جاگا تو ٹوپیوں کو غائب پا کر اس کے پیروں تلے سے زمین نکل گئی۔ پریشانی کے عالم میں سر پر ہاتھ پھیرا تو اپنی ٹوپی پہنے ہوئے شکر ادا کیا۔
    سوداگر نے اپنے سر سے ٹوپی اتار کر پھینک دی اور درختوں سے بھی ٹوپیوں کی بارش برسنے لگی۔

    دفاعی تجزیہ نگار کہتے ہیں کہ سوداگر نے بہترین حکمتِ عملی اختیار کرتے ہوئے بندروں کی نقالی کی جبلّت سے فائدہ اٹھاتے ہوئے اپنی ٹوپیاں واگزار کروائیں۔
    تاہم آزاد دانشوروں کا تبصرہ ہے کہ سوداگر نے شکست کا اعلان کرتے ہوئے اپنی ٹوپی پھینکی اور بندروں نے مقبوضہ ٹوپیاں پھینک کر انقلاب کا اعلان کیا۔
    سوداگر نے ٹوپیاں سمیٹ کر جب سے جنگل سے بھاگ بھری ہے، تب سے اب تک بندر قومی وقار کے ساتھ آزاد ہیں۔

    بندروں کی آزادی اور انقلاب سے ہمیں ایک بات کی سمجھ آتی ہے اور وہ یہ کہ سر پر اور میں دونوں چیزوں یعنی ٹوپی اور دماغ کا قیام ممکن نہیں ہے۔
    ٹوپی سر پر رہے گی تو دماغ نہیں ہوگا، اور دماغ ہوگا تو ٹوپی سر پر نہیں آئے گی۔

    ٹوپی کی اہمیت کے پیشِ نظر سرکار نے بھی دو طرح کی ٹوپیاں قیامِ پاکستان کے بعد ایجاد کی ہیں۔
    ایک ٹوپی لوہے کی ہے، جسے موٹرسائیکل سوار نہیں پہنتے اور جرمانے بھرتے ہیں۔
    دوسری ٹوپی ربڑ کی ہے، جسے مولوی اور جہالت پہننے نہیں دیتے۔

    انہی دو ٹوپیوں میں پاکستان کی ترقی چھپی ہوئی ہے۔ لوہے کی ٹوپی پہننا جس دن عام ہوا تو سمجھیے پاکستانیوں کو سر اور دماغ کی اہمیت و قدر و قیمت معلوم ہوئی۔
    یہ ادراک جب بھی ہوا تب ہمیں کوئی آگے بڑھنے سے نہیں روک سکتا۔
    اس مرحلے تک پہنچنے کے لیے پہلے مرحلے میں ربڑ کی ٹوپی پہننی پڑے گی۔
    اس ٹوپی کے پہنتے ہی “خس کم جہاں پاک” والی برکت اور حرکت منٹوں میں ظہور پذیر ہوتی ہے۔

    دراصل ربڑ والی ٹوپی کا پہننا کوالٹی پروڈکشن کی اولین شرط ہے۔
    جس دن ربڑ کی ٹوپی پہننا ہماری ثقافت قرار پایا، یقین جانیے وہی انقلابی لمحہ ہوگا۔
    کیا ہے ٹوپی کے لیے؟ ایک عدد سر کی ضرورت ہوتی ہے۔ اور دونوں کے لیے سر موجود ہیں—لوہے کی ٹوپی کے لیے بھی، اور ربڑ کی ٹوپی کے لیے بھی۔

    بس ربڑ کی ٹوپی پہننے کی عادت کو قومی عادت بنائیے،
    اور اعلیٰ انسانوں کے درمیان زندگی کا لطف اٹھائیے۔

    Share. Facebook Twitter Email
    Previous Articleکاٹلنگ: بجلی کی ناروا لوڈشیڈنگ اور دیگر بنیادی مسائل کے حل کیلئے جمال گڑھی میں گرینڈ جرگہ
    Next Article خیبرپختونخوا میں سینیٹ کی 12 نشستوں پر پولنگ کا شیڈول جاری
    Khalid Khan
    • Website

    Related Posts

    سیاست کی بازی نہیں، سلامتی کی لڑائی ہے

    ستمبر 29, 2025

    داعش کمانڈر محمد احسانی ہلاک

    ستمبر 28, 2025

    ملالہ یوسفزئی کا غزہ کے متاثرین کی مدد کا اعلان

    ستمبر 28, 2025
    Leave A Reply Cancel Reply

    Khyber News YouTube Channel
    khybernews streaming
    فولو کریں
    • Facebook
    • Twitter
    • YouTube
    مقبول خبریں

    خیبرپختونخوا میں پہاڑ پور اور اپر سوات کے ناموں سے دو نئے اضلاع کے قیام کی منظوری

    اکتوبر 2, 2025

    اسلام آباد پولیس کا پریس کلب پر حملہ، مظاہرین کی آڑ میں صحافیوں پر بدترین تشدد، کیمرا توڑ دیا

    اکتوبر 2, 2025

    پشاور: گڑھی قمر دین میں سڑک کنارے نصب بارودی مواد کا دھماکہ، 4 پوليس اہلکار زخمی

    اکتوبر 2, 2025

    کھیل میں سیاست کو لانے پر اے بی ڈویلیئرز بھارت پر پھٹ پڑے

    اکتوبر 2, 2025

    سیلاب سے نقصانات کے لیے فی الحال عالمی امداد نہ لینے کا فیصلہ کیا ہے، وزیرخزانہ محمد اورنگزیب

    اکتوبر 2, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں © 2025 اخبار خیبر (خیبر نیٹ ورک)

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.