Latest Urdu news from Pakistan - Peshawar, Lahore, Islamabad

لاہور:سابق ایس پی سمیت 19 پولیس اہلکاروں پر تشدد کا مقدمہ درج

لاہور ہائی کورٹ (ایل ایچ سی) کے حکم پر سابق سپرنٹنڈنٹ آف پولیس (ایس پی) سمیت 19 دیگر پولیس اہلکاروں پر تشدد کا مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق 19 پولیس اہلکاروں کے خلاف مقدمہ درج کرنے کا حکم کیا گیا ہے۔ایف آئی آر کے مطابق سابق سپرنٹنڈنٹ آف پولیس (ایس پی) حفیظ الرحمان بھٹہ اور دیگر پولیس اہلکاروں نے ایک مکان پر ناجائز قبضہ کر کے سجاد ندیم اور اس کے دوست کو تشدد کا نشانہ بنایا، جنہیں نامعلوم مقام پر لے جایا گیا۔حفیظ الرحمان بھٹہ کو تشدد کی ویڈیو بھی بھیجی گئی۔

مقدمہ ڈیفنس سی تھانے میں درج کیا گیا ہے، اور اغوا، چوری اور تشدد میں ملوث ہونے کے الزام میں 12 نامعلوم اہلکاروں کو بھی مقدمے میں نامزد کیا گیا ہے۔ عدالت نے پولیس کو ملزمان کے خلاف کارروائی کا حکم دے دیا۔اس سے قبل ایک الگ واقعہ سامنے آیا تھا، جس میں کراچی کے علاقے کورنگی زمان ٹاؤن کے قریب 23 مارچ کو ہونے والے پولیس مقابلے کی قابل اعتراض نوعیت کو بے نقاب کیا گیا تھا۔تفصیلات کے مطابق مقتول کے بڑے بھائی نے پولیس اہلکاروں کے خلاف اپنے بھائی ارباز کے قتل کا الزام لگاتے ہوئے قتل کا مقدمہ درج کرایا۔مقامی عدالت کی ہدایت پر مبینہ جعلی مقابلے میں ملوث زمان ٹاؤن پولیس پارٹی کے خلاف مقدمہ درج کر لیا گیا ہے۔

 

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.