Latest Urdu news from Pakistan - Peshawar, Lahore, Islamabad

چین کا پاکستان میں معدنیات و کان کنی میں سرمایہ کاری کو بڑھانےکا اظہار

ایک چینی کمپنی MCC Tongsin Resources نے  پاکستان کے معدنیات اور کان کنی کے شعبے میں اپنی سرمایہ کاری کو بڑھانے میں گہری دلچسپی کا اظہار کیا۔

اس دلچسپی کا اظہار ایم سی سی ٹونگسن ریسورسز کے چیئرمین وانگ جیچینگ نے اسلام آباد میں وزیراعظم شہباز شریف سے ملاقات کے دوران کیا۔کمپنی نے وزیراعظم کو پاکستان میں منرل پارک کی تعمیر کے حوالے سے تفصیلی بریفنگ دی اور مزید سرمایہ کاری کے منصوبے سے آگاہ کیا۔

چینی کمپنی کا خیرمقدم کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ حکومت ملک میں غیر ملکی سرمایہ کاری بڑھانے کے لیے ترجیحی بنیادوں پر اقدامات کر رہی ہے۔وزیراعظم نے چینی کمپنی کو پاکستان میں کان کنی سے لے کر برآمدی سامان کی پیداوار تک معدنیات کے شعبے میں سرمایہ کاری کرنے کی دعوت دی۔ انہوں نے کہا: "سرمایہ کاری کو ملک کی برآمدات کو بڑھانے کے لیے معدنیات کو نکالنے، ان کی پروسیسنگ اور ان کی مصنوعات کی برآمد کے لیے مکمل سہولت فراہم کی جائے گی۔

شہباز شریف نے متعلقہ وفاقی وزراء اور افسران کو چینی کمپنی سے مشاورت کرنے کی ہدایت کی۔ انہوں نے وزیراعلیٰ بلوچستان اور متعلقہ محکموں اور صوبے کے اسٹیک ہولڈرز کو بھی مشاورتی عمل میں شامل کرنے کی ہدایت کی۔انہوں نے کہا کہ چین پاکستان کا دیرینہ دوست اور ترقی میں اہم شراکت دار ہے۔ چین نے مشکل وقت میں پاکستان کی مدد کی جس پر پوری پاکستانی قوم چینی قیادت اور عوام کی شکر گزار ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.