Latest Urdu news from Pakistan - Peshawar, Lahore, Islamabad

سی ٹی ڈی نے مئی میں پنجاب بھر میں کارروائیاں کرتے ہوئے44 دہشت گردوں کو گرفتار کیا

ذرائع کے مطابق کاؤنٹر ٹیررازم ڈیپارٹمنٹ (سی ٹی ڈی) نے مئی میں پنجاب بھر میں کارروائیاں کرتے ہوئے  44 دہشت گردوں کو گرفتار کیا۔

تفصیلات کے مطابق مئی میں سی ٹی ڈی نے پنجاب کے مختلف شہروں میں انٹیلی جنس کی بنیاد پر 794 کارروائیاں کیں جس کے نتیجے میں 44 دہشت گردوں کو گرفتار کیا گیا۔

یہ کارروائیاں لاہور، راولپنڈی، گوجرانوالہ، فیصل آباد، نارووال، سیالکوٹ، خانیوال، منڈی بہاؤالدین، جھنگ، رحیم یار خان اور بہاولپور میں کی گئیں۔

لاہور سے تحریک طالبان پاکستان (ٹی ٹی پی) سے تعلق رکھنے والے دو خطرناک دہشت گردوں کو گرفتار کر لیا گیا۔

دہشت گرد مختلف مقامات پر حملوں کی منصوبہ بندی کر رہے تھے۔

سی ٹی ڈی نے دہشت گردوں سے دھماکہ خیز مواد، دستی بم، ڈیٹونیٹرز اور دیگر اسلحہ بھی برآمد کر لیا۔

گرفتار دہشت گردوں میں محمد خان، عبدالرؤف، حبیب اللہ، محمد شہزاد، مدد اللہ، اسامہ عظیم، طارق خان، تنویر احمد اور احسن شامل ہیں۔

سی ٹی ڈی نے مئی میں 2738 کومبنگ آپریشنز کیے، 673 مشتبہ افراد کو گرفتار کیا اور 96,796 افراد سے پوچھ گچھ کی۔

اس سے قبل سندھ کے کاؤنٹر ٹیررازم ڈیپارٹمنٹ (سی ٹی ڈی) نے پاکستان رینجرز سندھ، اسپیشل برانچ اور مقامی پولیس کے ساتھ مل کر صوبے کے مختلف شہروں میں ٹارگٹڈ سرچ آپریشنز کیے تھے۔

بدھ کو سی ٹی ڈی کے ترجمان کے مطابق ان کارروائیوں کے دوران تلاش ایپ کے ذریعے 435 افراد کے ڈیٹا کا جائزہ لیا گیا۔ مزید برآں، تقریباً 200 گاڑیوں کا معائنہ اور تلاشی لی گئی۔

کارروائیوں کے نتیجے میں مجرمانہ سرگرمیوں سے منسلک آٹھ مشتبہ افراد کو حراست میں لیا گیا، جنہیں بعد ازاں مزید کارروائی کے لیے مقامی پولیس کے حوالے کر دیا گیا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.